Palveluprosessien systeeminen kehitys

 

Etsittekö kaikista tehokkaimpia tapoja toteuttaa palveluliiketoimintanne strategioita? Haetteko järjestelmällisempää tapaa yhteisluoda palveluita asiakkaidenne kanssa? Tavoitteletteko tehokkaampaa palveluprosessia tai asiakokemuksen parantamista?

Palveluprosesseissa arvo luodaan yhteistyössä palvelun toimittajan, asiakkaan ja muun arvoketjun kanssa. Siksi palveluprosessien kehittämisen täytyy olla systeemistä, ja sen on tapahduttava yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Siihen on sisällyttävä ymmärrys asiakkaiden liiketoiminnasta, prosesseista sekä tekemisestä.

Vuorovaikutteista yhteisluomista

Voitte varmistaa tehokkaan toiminnan asiakasrajapinnassa sitouttamalla asiakkaanne kehitystyöhön mukaan. Asiantuntijamme tukevat teitä palveluprosessin kehittämisessä sekä sen toteuttamisessa; sovellamme aina uusimpia työkaluja ja menetelmiä teidän eduksenne.

Lähestymistavallemme on ominaista tiivis yhteistyö asiakkaidemme ja asiantuntijoidemme välillä käytännön haasteisiin liittyvässä ongelmanratkaisussa.

Asiakaspalvelu
Sähköpostiinfo@vtt.fi
Puhelin020 722 7070
Avoinna arkisin klo 9.00 - 11.00 ja 12.00 - 15.00