Sign In

BRAND NEW 2015 - 2017

Julkaisut

Blogikirjoituksia:

Inka Lappalainen & Maaria Nuutinen (2017) Omaleimaisesta palvelukulttuurista ja yrityskuvasta positiivinen erottumistekijä

Virpi Roto (2017) Työntekijät brändikokemusten muotoilijoiksi

Inka Lappalainen (2017) Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi

Anne Rindel (2017) Identiteetin monimuotoisuus

Anne Rindell (2017) Mitä juhlistamme kun yritys täyttää vuosia?

Sonja Ingman (2017) Jokaisella työntekijällä on oma tarinansa.  

 

Opasmaiset ja tieteelliset julkaisut:

Lappalainen, I., & Airola, M. (toim.) 2017. Henkilöstön ja asiakkaiden brändikokemus uudistumisen voimavarana. Julkaisija Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy. ISBN 978-951-38-8611-0.

Lappalainen, I., Airola, M. & Nuutinen, M. (toim.) 2017. Isännöinnin brändiä uudistamassa. Juvesprint, Tampere.
ISBN 978-951-38-8609-7 (painettu)
ISBN 978-951-38-8610-3 (sähköinen).

Lappalainen, I., Airola, M., Nuutinen, M., (2017) Emphatic understanding as a source of value co-creation and differentiation. Proceedings of the 5th Naples Forum on Service, June, Sorrento, Italy. Gummesson, E., Mele, C., Polese, F. (Eds.) (2017), Service Dominant Logic, Network and Systems Theory and Service Science: Integrating three Perspectives for a New Service Agenda. ISBN: 978-88-92667-57-0.
(Best paper – Service Dominant logic – palkinto)

Rindell, A., Pinto Santos, F., Pinto de Lima, A. (2015) “Two sides of the coin: Connecting Image Heritage to Brand Heritage” Special issue on Heritage studies in Journal of Brand Management, Vol 22, issue 5, 467-484. Doi:10.1057/bm.2015.20

Rindell, A. (2017) “Corporate image heritage: a customer view of corporate heritage”, in Foundations of Corporate Heritage, Edt. Professor John, M.T. Balmer, Routledge.

Ingman, S., Rindell, A. and Strandvik, T. “Emerging Organizational Identities In A Professional Service Context– Implications For Corporate Branding”. COBIIR. 7-8th Sept 2017. London UK.