Sign In

BRAND NEW 2015 - 2017

Mitä olemme tehneet

Työpaja TL.JPG

​Työpajat Tapiolan Lämmölle

Järjestimme kaksi brändityöpajaa Tapiolan lämmön työntekijöille. Lopputuloksena oli kymmenittäin ideoita kuinka tehdä brändiä näkyväksi eri kontaktipisteissä!

Työpaja RTV.jpg

Työpajatyöskentelyä RTV:llä

Alue- ja paikallisjohtajat työstämässä henkilökyselyn tuloksia;   miten palvelukulttuuria ja yrityskuvaa voitaisiin vahvistaa yrityksen erottumistekijänä.

Kiinteistötyönantajat työpaja.jpg

Työpajat Kiinteistötyönantajat ry:lle

Otimme lähtökohdaksi henkilöstön, jäsenyritysten, sekä muiden sidosryhmien haastatteluista ja kyselyistä kerätyn tiedon Kiinteistötyönantajat ry:n nykyisistä brändikokemuksista ja asetimme lähitulevaisuuden brändikokemustavoitteet. Tavoitteiden pohjalta järjestimme yhteissuunnittelutyöpajan, jossa henkilöstö ideoi uusia brändiviestintätapoja.

Prof yritysmielikuvat.jpg

Prof. Rick Schifferstein yritysmielikuvien avaajana

Yritysmielikuvat ovat syvällä ja niitä on usein hankalaa pukea sanoiksi. Prof. Rick Schifferstein Delftin teknillisestä korkeakoulusta on erikoistunut kuvallisia keinoja käyttäviin mielikuvaharjoituksiin. Brand New –projektin ensimmäisiin toimenpiteisiin kuuluikin Schiffersteinin vetämä työpajasarja, jossa selvitettiin neljän partnerimme yrityskuvaa henkilöstön mielissä. Kuvassa Workspace Oy:n työpaja, jossa mielikuva esitettiin lehtikuvilla ja kankailla.