Uutta kasvua Chillerille palveluliiketoiminnasta

 

Chiller logoAsiakas: Chiller Oy

 HAASTE

Uutta kasvua Chillerille palveluliiketoiminnasta.

 RATKAISU
  • Asiakaslähtöisyyttä korostamalla ja asiakasarvon ymmärryksen kautta kehitettiin arvoketjuun uusia palveluita.
  • Palvelut hinnoiteltiin, organisoitiin ja kokonaisuudesta muodostettiin Chillerin uusi palveluliike-toimintamalli.
 HYÖTY

Teema 1: Asiakkuuksien hallinta

  • Asiakasymmärryksen läpikäynti: mitä asiakkaat odottavat, toimijoiden rooli arvoketjussa
  • Suunnittelu- ja tarjousvaiheen valintaohjelmakokonaisuuden parantaminen suunnittelutoimistoille ja jälleenmyyjille
  • Laitteiden ja palveluiden myynti- ja markkinointimallit
  • Tehokkaan, jäsennetyn ja samanlaisella toimintakulttuurilla varustetun kansainvälisen markkinointi- ja myyntikonttoriverkoston luominen
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen b2b liiketoiminnassa

Teema 2: Laitteisiin liittyvien palvelutuotteiden ja palveluliiketoiminnan parantaminen

  • Palveluliiketoiminnan bisnesmalli ja kriittiset kyvykkyydet: Arvon luominen, ansainta, hinnoittelu- ja kumppanuusmallit
  • Henkilöstön ja organisaation uudistuminen: laitevalmistajasta palveluyritykseksi
  • Palvelutoimintaa tukevan IT-ratkaisun jatkokehittäminen
    • Etävalvontaohjelman ja datapalveluiden selkeyttäminen ja kehitys: Chiller Service Next™
    • huollon toiminnanohjauksen parantaminen
    • dokumentti- ja elinkaarenhallinnanpalvelut
Asiakaspalvelu
Sähköpostiinfo@vtt.fi
Puhelin020 722 7070
Avoinna arkisin klo 9.00 - 11.00 ja 12.00 - 15.00